O alumando de 4º, 5º e 6º estivo a traballar sobre a alimentación saudable. Así, colleron o menú do centro do mes de marzo e fixeron unha serie de combinacións posibles onde tiñan que escoller un primeiro plato, un plato forte e un postre o mais saudable posible de todas as opcións viables dentro deste menú do comedor, e este foi o resultado. Para ver o resto dos videos fai clic aquí.
skip to main |
skip to sidebar
PAGINA PRINCIPAL
martes, 31 de mayo de 2011
CORONAVIRUS MUSICAL
ACTUALIDADE
PROXECTOS COMÚNS CON OUTROS CENTROS
DESCARGAS
APRENDO XOGANDO
- Primartis
- La carabela musical
- El rincón musical
- Música educa
- Aprendo música
- Recursos de música
- CEIP Clara Campo Amor
- PDI Música
- Recursos varios
- Sonidos
- Instrumentos, autores y composiciones
- Trivial musical
- Childtopía
- Zona clic
- Historia de la música
- Karaoke, piano y orquesta
- La banda de los amiguetes
- Exploradores sonoros
- La orquesta
- Los pequeños músicos
- C.P. Antonio de Ulloa
- Anaya
- Piki
BLOGUES AMIGAS
A MÚSICA UNE PERSOAS
BUSCA NO BLOGUE
QUEN NOS VISITA?
VISITAS
ARQUIVO
-
►
2018
(37)
- ► septiembre (1)
-
►
2017
(47)
- ► septiembre (2)
-
►
2016
(55)
- ► septiembre (8)
-
►
2015
(54)
- ► septiembre (4)
-
►
2014
(56)
- ► septiembre (12)
-
►
2013
(73)
- ► septiembre (17)
-
►
2012
(79)
- ► septiembre (13)
ETIQUETAS
- 17/18 (31)
- 18/19 (22)
- 19/20 (62)
- 20/21 (14)
- 2021/22 (6)
- 25N (3)
- a castaña (8)
- a horta (4)
- actualidade (14)
- alimentación saudable (3)
- animais (1)
- app (1)
- audicións activas (5)
- baile (109)
- boomwhackers (2)
- canciones (4)
- cancións do mundo (21)
- cancións populares (23)
- cancións tradicionais (18)
- canon (1)
- cantar de cego (1)
- cantos de labor (1)
- Cantos de reis e aguinaldos (15)
- celebracións (3)
- conceptos musicais (8)
- concertos (8)
- construcción de instrumentos (8)
- contos con encanto (11)
- contos en galego (1)
- coronavirus (59)
- coronavirus 1º (9)
- coronavirus 2º (9)
- coronavirus 3º (9)
- coronavirus 4º (9)
- coronavirus 5º (9)
- coronavirus 6º (9)
- coronavirus infantil (9)
- curiosidades (4)
- danzas do mundo (4)
- ecopercusión (2)
- entroido (16)
- estructura (3)
- expresión corporal (17)
- fabricación instrumentos (2)
- festas da Coca (1)
- festival (7)
- flashmob (1)
- frauta (26)
- Galicia (8)
- gamificación (2)
- historia da música (5)
- horta (1)
- illa de San Simón (4)
- informática musical (4)
- instrumentacións (30)
- instrumentos (18)
- inventores e descubrimentos (1)
- kantaconmigo (1)
- letras galegas (2)
- linguaxe audiovisual (2)
- linguaxe musical (10)
- lipdub (4)
- luz negra (1)
- magosto (16)
- maionesa (1)
- maios (2)
- marionetas (1)
- menú saudable (1)
- mu (1)
- musica clásica (4)
- música clásica (2)
- musica e publicidade (7)
- música e publicidade (2)
- músicas varias (5)
- musicogramas (13)
- musicoterapia (2)
- nadal (20)
- o apalpador (4)
- o corpiño (1)
- opera (3)
- ópera (1)
- outono (3)
- pandeireta (1)
- partituras (1)
- Patsy (1)
- paz (28)
- percusión (24)
- percusión corporal (6)
- piano pes (1)
- popplet (1)
- proxectos musicais (2)
- ritmo (1)
- Rosalía (1)
- saída musical (5)
- samaín (50)
- stop motion (2)
- taller instrumentos (2)
- talleres interniveis (1)
- tics (36)
- titeres (1)
- toco música (1)
- traballando a terra (1)
- tradicional (1)
- ukelele (3)
- videos curiosos (10)
- volta ao mundo (8)
- wix (2)
- xogo de roda (2)
- xogo de vasos (5)
- xogo musical (18)
FINALIDADE DO BLOGUE
A finalidade deste blogue é totalmente educativa e non ten ningún ánimo de lucro, asi que si se utiliza algunha imaxe, música, fotografía... que non sexa de uso público, por favor facéo saber e a retiraremos o antes posible.
Gracias.
Gracias.
QUE DÍA É HOXE?
QUE HORA É?
QUE TEMPO FAI?
Seguidores
Con la tecnología de Blogger.
Os meus seguidores
Copyright (c) 2010 Músicas cativas. Design by WPThemes Expert
Blogger Templates, Grocery Coupons and Daily Fantasy Sports.
1 comentarios:
A través da música aprendemos moito mais do que nós pensamos. Noraboa polo blog e, sobre todo, grazas por entonar (de diferentes maneiras),as súas vidas!!. Bicos Musicais!!!
Publicar un comentario